ארקוסיה צריבה באזור השתן
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לקחתי שני כדורי ארקוסיה 60 מג וגרם לי לשריפה באיזור השתן עשיתי בדיקת שתן כללית ותרבית ויצא תקין.גם נבדקתי אצל רופא נשים וגם היה תקין. מאז שנטלתי את הכדור הרגשתי צריבה ושריפה באיזור. תוך כמה זמן זה אמור לעבור ולצאת מהגוף. הכדור גם מאוד החליש אותי וגם גרם לכאבי בטן.האם הכדור גורם לנזק .ראיתי שיש תופעת לוואי של דלקת בשתן.אודה לתשובתך. תודה.
שלום רב, ארקוקסיה בהחלט יכול לגרום לכאבי בטן, אבל פחות לצריבה בדרכי השתן האם יש הפרשה? האם יש חום או תלונה אחרת? אם לא, כנראה שזה ממקור אחר ולא מהכדור בכל מקרה אם זה מרגיש לך לא טוב, אל תטלי את הכדור-יש סוגים רבים של כדורים מאותה משפחה שניתן לקחת בנתיים טפלי בצריבה בסדורל ותעקבי אחרי זה