עשיתי א.ס לבלוטת התריס פעם ראשונה ואני קצת לחוצה .
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ,הייתי אצל רופא אנדוקרינית והיא שלחה אותי לעשות א.ס לבלוטה ומה שראו אני מטצצת ממה שהיא רשמה בדף,סונר צוואר ,קשר מעבר אסטמוס-אונה שמאלית -5 מ"מ ללא המוגני עם גבלות לא סדירים עם מרקם בלתי אחיד , הודגמו שני קשרים נוספים 8 מ"מ איזואוקגני ונוסף 2 מ"מ ,אין התייחסות לבלוטת לימפה בצוואר, ואז רשמה באנגלית FNA LT ISTHMUS THYROID NODULE, ונתנה לי הפנייה לניקור ,שאלתי זה האם זה משהו מסוכן? ומה דעתך ? תודה רבה.
שלום אילנה הממצאים שנראו האולטראסאונד שלך הם קטנים , הרופאה האנדוקרינולוגית שלך כנראה רצתה לוודא שאין גידול . הבדיקה פשוטה ואין לך מה לדאג , לאחר שתקבלי תוצאה של הניקור , תדעי במה מדובר , רב הסיכויים שהממצאים שפירים . יום נעים