בלוטת התריס
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקות דם לבלוטת התריס מכוון שקשה לי מאוד לרדת במשקל חולשה עייפות תמיד קר לי קוצר נשימה סוג של מחנק בגרון ואלה התוצאות : Tsh 0.47 Free t4 14.13 Free t3 3.39 ראיתי שזה קצת נמוך מהנורמה האם יש כאן בעייה ? ועם כן מהי ואיך אפשר לטפל בה ? ובמה זה פוגע ?
לקריאה נוספת והעמקה
מור שלום בדיקת ה TSH שלך גבולית ואיננה מסבירה את תסמיניך. ממליצה לחזור על הבדיקה ואם הבדיקה חוזרת על עצמה , לבצע בדיקת אולטראסאונד של בלוטת התריס ולפנות לאנדוקרינולוג . יום נעים ובריאות