התרופה אלטרוקסין וכאבי ראש
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לאחרונה עשיתי בדיקות דם גם לבלוטת התריס ובעקבות כך קיבלתי את התרופה אלקטרוקסין 50 מ'ג השאלה שלי האם אפשר לעלות את מינון התרופה ואת מספר הימים בשבוע? מאחר שבימים שאני לוקחת את הכדור אני אוכלת פחות וזה טוב לי כי אני סובלת מהשמנת יתר. ועוד שאלה האם התרופה גורמת לכאבי ראש? בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דורית ניתן להילות במינון בהתאם לבדיקת הדם ורק בהנחיית הרופא המטפל . אלטרוקסין לא אמור לגרום לכאבי ראש . שבת שלום