תת פעילות בלוטת המגן עם tsh תקין?
דיון מתוך פורום בלוטת התריס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 78.לאחרונה יש לי כל מיני תסמינים "חשודים". עצירות קשה -מזה שנתיים -קולונוסקופיה תקינה איטיות רבה מאד עייפות בהליכה-אני הולך מאד לאט דופק איטי(48-60) עור יבש וקשקשים -מזה כ-3 חודשים קימה איטית מאד משכיבה וישיבה. כאבי שרירים,בעיקר ברגליים -החליפו לי את הסימבסטטין בקרסטור והכאבים ממשיכים אלמנט תורשתי? לאחותי ולבתי יש בעיות בבלוטת המגן אבל, הבדיקות תקינות!! לפני פחות משנתיים : טי אס אייץ'3.14, טי3 -4.3,טי 4 -15 בדיקה חדשה מעודכנת -טי אס אייץ'2.18 המוגלובין a1c-בין 5.6 ל-5.9 שאלות: 1.האם תתכן תת פעילות עם בדיקות תקינות ,ובאיזה % מהמקרים 2.אם זה מהבלוטה,מה אפשר עוד לעשות 3.אם זה לא מהבלוטה,לאיזה כיוון ללכת הרבה תודה על התייחסותך
לא תתכן תת פעילות תריס ללא בדיקות מתאימות , לעיתים tsh לא מספיק ויש גם לבדוק ft4 , בבעיות מוחיות של היפופיזה יתכן tsh תקין עם ft4 נמוך , כאשר כל הבדיקות תקינות אין תת תריסיות והטיפול אינו קשור לתריס אלא להפרעות אחרות . שבוע טוב