תודה רבה לדוקטור נוימן

דיון מתוך פורום  רפואת עיניים לילדים ופזילה

16/09/2005 | 16:45 | מאת: טל אמסלם

שלום רב ! רציתי לנצל את הפורום , בכדי להודות לד"ר נוימן שניתח אותי שלשום , ניתוח פזילה . דבר שהיה חשוב לי מאוד , והפריע לי מבחינה מנטלית בהרבה דברים שעשיתי עד כה בחיים , ואפילו גרם לי לא לעשות דברים מסויימים שרציתי . כעת אני מקווה להתחיל שלב חדש בחיים , עם התוצאה שעד כה נראית מצויין , ולעשות דברים בכייף וביתר קלות תודה רבה לד"ר נוימן ולצוות המחלקה שלו , שבאמת מכל הלב נותנים הרגשה טובה לאורך כל התהליך , צוות חם שעושה את עבודתו מכל הלב , ובמקצועיות מפליאה . תודה רבה , ושבת שלום !

20/09/2005 | 03:02 | מאת: אורלי

לטל ברכות כמה כיף לשמוע על ניתוח שהצליח. האם תוכלי לשתף ולעודד מועמדים לניתוח כאן בפורום שעדיין פוחדים מהתהליך: ממה סבלת( איזה סוג פזילה)? האם זה ניתוח ראשון? כמה ימים נמשכו הכאבים? ועוד כמה שתוכלי לספר - כי אין חכם בבעל נסיון - וחשוב לי לשמוע ממי שעבר בהצלחה את התהליך. תודה לך והחלמה מהירה

24/09/2005 | 21:01 | מאת: טל אמסלם

אורלי שלום רב ! תחילה תודה על הברכות , ברצוני לתקן אותך , אני בן ולא בת :) ולשאלתך : סבלתי מפזילה בעין ימין , פנימה ומגובה רב יחסית , את הפזילה ראו זמן קצר לאחר הלידה . עברתי ניתוח בעין , בגיל 9 , הניתוח היה מוצלח אך לזמן מוגבל בזמן , של כשנה בערך . הניתוח שעברתי כעת , נראה מוצלח עד כה , ואני מקווה שזה ישאר כך . בקשר לכאבים , בוא נסכם את זה ככה שאין כאבים , לאחר שמתעוררים מן הניתוח יש תחושה של אופוריה והגוף חלש , והעין מעט מגרדת ומרגישים מן גוף זר בעין המנותחת , זה מה שאני הרגשתי בכל אופן , אבל זה ממש לא משהו כואב . הייתי מוכן לעבור הרבה יותר בשביל להפטר מן הפזילה , ובטח שלהפקיד את האחריות במנהל מחלקה בעל ניסיון רב ובצוות שלו , ואני חושב שרוב האנשים שסובלים מהבעיה היו מוכנים לעבור הרבה בשביל להפטר מזה . אם יש למישהו שאלות ספציפיות נוספות , אני אשמח לענות . שבוע טוב :))

מנהל פורום רפואת עיניים לילדים ופזילה