בועת אויר לאחר ניתוח קטרט
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים עברתי ניתוח קטרט ואני רואה בעין הזאת מטושטש לגמרי יש לי בעין כמו בועת אויר מה זה יכול להיות ואיך מטפלים בזה האם זה יעבור מכיוון שאני רואה בעין המנותחת כמו לפני הקטרט ואני בלחץ האם יכול להיות שהניתוח לא הצליח ואיך מטפלים בבועת אויר הזאת בתודה מראש
שלום רב עליך להודיע מיידית וללא שום דיחוי, על התופעה הזו שאתה מרגיש לצוות הרפואי המטפל בך. לא ניתן לענות על שאלה כזו באינטרנט, אלא אך ורק על ידי התייעצות מלאה עם רופאי העיניים. אנא פנה אל הרופא/ה המנתח/ת מייד. בברכה רון