כתם שקוף במרכז הראיה בעין ימין עם טשטוש ראהי בתוכו
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בת 60.שלום ד"ר, בימים האחרונים יש לי במרכז הראיה של עין ימין כתם שהוא רוב הזמן שקוף, אך הראיה בתוכו היא מטושטשת. למשל בקריאה, האותיות שבתוכו מטושטשות. לפעמים זה מורגש יותר ולפעמים כמעט נעלם. כשאני עוצמת את העין הכתם נראה בהיר כאילו הסתכלתי על נורה קטנה. ולפעמים לא נראה כלום כשאני עוצמת את העין. נבדקתי אצל רופא עיניים והבדיקה תקינה ומחכה לבדיקת שדה ראיה ו OCT. מה זה יכול להיות? תודה מראש על תשובתך.
ליהי שלום, אני לא רופא. זאת שאלה שיש להפנות מיד לרופא המטפל שלך. עלייך לפנות בדחיפות וללא דיחוי לבדיקת עיניים, בברכה, רון