קרטקונוס קל עם עדשות מגע
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למי שיש לו קרטקונוס במצב בינוני עם תיקון עדשה והחדות ראיה בעין אחת 6/12 ועין אחת 6/6 האם מבחינת זה יש השתתפות של ביטוח לאומי במצב של הקרטוקנוס תודה רבה
היי שלום מדובר בנושא מורכב. הייתי מציע לקרוא את התקנות. למשל כאן: https://www.kolzchut.org.il/he/%D7%A7%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%AA_%D7%A0%D7%9B%D7%95%D7%AA_%D7%91%D7%92%D7%99%D7%9F_%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA_%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%94_%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%AA_%D7%A2%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D בברכה, רון מידן