בדיקת ראייה בת 26
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בשנים האחרונות חלה התדרדרות בראייה שלי והחלפתי משקפיים 3 פעמים בשנה. בבדיקה האחרונה נאמר לי ע"י האופטמטריסט שאין לו מה לשנות יותר במספר/סוג המשקפיים למרות שהרגשתי התדרדרות בראייה (עד כדי שאני נמנעת מנסיעות בלילה כי אני מרגישה שאני לא רואה מספיק טוב). הוא שלח אותי לרופא עיניים והרופא אמר שאין מה לעשות וזה תקופה בחיים שיש הדרדרות וזה לרוב חולף עד גיל 30 בערך. אשמח לשמוע את דעתך בנושא
עדי שלום בבקשה ממך, אני גשי שוב בהקדם האפשרי לבדיקות מלאות אצל רופא/ת עיניים. גם אם הבדיקות לא יוכלו להחזיר אחורה את הראייה למה שהייתה קודם, הן יכולות לעתים מאוד לסייע במניעת חלילה הדרדרות נוספת. בינתיים, אם קשה לך לקרוא או שאת סובלת מסנוור, ניתן אולי להתאים לך אביזרי עזר לקריאה, אך הם אינם מהווים תחליף לבדיקה רפואית, אותה כאמור יש לעבור כמה שיותר מהר. בברכה רון מידן
כאמור, הלכתי לרופא והוא בדק אותי בדיקה מעמיקה, כולל הרחבת אישונים. רק רציתי לשמוע חוות דעת נוספת. או לדעת אם כדאי לי ללכת לרופא נוסף