בהמשך לאשמח ליעוץ מה הבעיה שיש לי בעיניים.
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה רון. מה שלא הצלחתי להבין : אני רואה טוב ממחשב ומקריאה ללא משקפיים או עדשות. עם עדשות אני רואה קרוב ורחוק אבל רוצה גם משקפיים. לא הצלחתי להבין למה עם משקפיים ( תיקון לרחוק) לא אראה טוב את הקרוב ועם עדשות אני רואה?
יעל שלום לעתים תחושת הראייה עם עדשות מגע, מעט טובה יותר לעומת משקפיים, מכיוון ששדה הראייה גדול יותר ואין "הקטנה" של התמונה כפי שקורה במשקפיים. בנוסף, יכול להיות שבאחת מהעיניים שלך אין תיקון מלא לרחוק, ולכן את יכולה גם לקרוא וגם להסתכל רחוק עם המשקפיים. על מנת שתראי טוב גם לרחוק וגם לקרוב עם משקפיים, יש צורך בעדשה מיוחדת, הנקראת מולטיפוקל. לחילופין, את יכולה לנסות להסיר את המשקפיים בכל פעם שאת מסתכלת לקרוב. בברכה, רון מידן