נא עצתכם, מוטרדת מאוד
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 50 . מזה כחודש וחצי אני מרגישה שהעפעפיים כבדות וסוג של חוסר בהירות בעיניים. הייתי אצל רופאת עיניים אמרה שאני רואה טוב למרחק ואין קטרקט או לחץ תת עיני או היפרדות רשתית. הדבר מפריע לי עד מאוד. לעיתים למשך כמה דקות אני רואה ברור והכול תקין ואז שוב זה חוזר. האם זה יכול להיות מחלה כלשהיא ?האם זה יכול להיות מהמוח? אילו בדיקות לעשות .לאיזה רופא לפנות?
נעמה שלום הפורום הספציפי הזה איננו רפואי, אלא שיקומי. את יכולה לשאול את השאלה שוב בפורום כגון זה: https://www.doctors.co.il/forum-6185/ במידה ויהיו לך שאלות על אביזרי עזר לקריאה, אשמח מאד לענות עליהן. בברכת רפואה שלמה רון מידן