האם אני צריך משקפיים ואיך אפשר לדעת בלי בדיקת ראייה?
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפעמים אני רואה טוב ולפעמים פחות אני מתכנת, 10 שעות ביום עם מחשב
לקריאה נוספת והעמקה
תומר שלום הדרך הנכונה לבחון אם אתה זקוק למשקפיים, היא לעבור בדיקת ראייה מלאה ויסודית. לא ברור מהשאלה שלך, אם אתה רואה מטושטש רק לרחוק, רק לקרוב או גם וגם. בנוסף לא ברור אם הטשטוש הוא קבוע, או מופיע רק לאחר עבודה ממושכת עם המחשב, כפי שהמקצוע שלך אכן דורש. ייתכן והרכבת משקפיים המיועדים לעבודה ממושכת עם מחשב, אשר יותאמו לך באופן אישי, יקלו במידה מסוימת על תחושת הטשטוש. בברכה, רון מידן