משקפי שמש חום או אפור - מה עדיף ?
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
והאם כדאי מדורג ?
ליאור שלום לא ציינת אם אתה סובל מבעיית עיניים או לא. חלק מהאנשים הסובלים מבעיית עיניים, רגישים לאור מצד אחד, אך זקוקים לאור חזק על מנת לראות מצד שני. לכן, באופן שנראה פרדוקסלי במבט ראשון, דווקא אנשים הסובלים מאד מסנוור לא מרכיבים משקפי שמש אפורים כהים. חלק מהאנשים, מרגישים נוח יותר עם עדשות בצבע חום, או עדשות פילטר בגוון צבעוני כלשהו מאשר עם עדשות אפורות. עדשות אלו מאפשרות להם הפחתה מסוימת של תחושת הסנוור, ללא חסימה מוגזמת של האור בעין. המלצתי היא לנסות את המשקפיים באור יום ברחוב לפני רכישת המשקפיים. לגבי המדורג, גם כאן זה עניין של טעם אישי וקוסמטי. לכן כדאי להתנסות בהליכה ברחוב עם משקפיים בצבע מדורג לפני רכישה שלהם. בברכה, רון מידן