סחרחורת כשיש אורות חזקים
דיון מתוך פורום ראייה ירודה בניהול עמותת לראות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב כשיש אורות חזקים, למשל בסופר או בקניון יש לי מיד סחרחורת. הייתי אצל רופאים רבים, כולל אף אוזן גרון ורופא עיניים. לא נמצאו בעיות מיוחדות. אני מאד סובלת מסנוור
יעל שלום כל הכבוד שהלכת לבדיקות רפואיות ולא הזנחת. אני שמח לשמוע שלא נמצאו בעיות מיוחדות. ישנם אנשים אשר רגישים לאור, למרות שאין להם בעיה בעיניים. בחלק מהקניונים והסופרים, אכן יש אור חזק מאד, והוא לא נעים לחלק מהאנשים. ניתן לנסות לחבוש כובע עם מצחיה רחבה, גם בתוך המבנים ולא רק בשמש. זה פתרון פשוט וזול, שלעתים מביא להקלה מיידית. אם את עובדת עם מחשב, הייתי מציע לנסות להפחית מעט את הבהירות של המסך. בנוסף, כיום יש עדשות משקפיים מפחיתות סנוור, וניתן להתרשם מהן בחנויות אופטיקה רבות עוד לפני הזמנה. בברכה רון מידן