בן שנתיים ו-8 חודשים נרדם אחרי המון זמן

דיון מתוך פורום  ייעוץ שינה לתינוקות

25/01/2020 | 22:23 | מאת: נועה

שלום, בתקופה האחרונה (חודשיים-שלושה) הבן שלי נרדם בלילה רק אחרי המון המון זמן. הוא יכול להיות במיטה שלו גם שעתיים ולא לישון ולהירדם רק סביב 22:00-22:30. הוא לא יורד מהמיטה שלו ומסתובב בבית. ברגע שאומרים לו לילה טוב אנחנו יוצאים...יכול להיות שקט לזמן מה אבל אז אנחנו מגלים שהוא לא ישן - הוא יושב במיטה, מדבר לעצמו, לפעמים משחק עם בובות שיש לו במיטה או שהוא מנסה להגיע לצעצועים אחרים שיש לו בחדר. בשנת צהריים שלו בבית הוא הולך לישון בלי בעיה ונרדם מהר. הרבה הציעו לי להוריד את שנת הצהריים, אבל זה לא קשור! חוץ מזה שהוא עייף מאוד בערב, גם עם שנת צהריים...גם בימים שבהם הוא לא ישן שנת צהריים עדיין הוא נרדם אחרי מלא זמן בלילה. מה עושים??

לקריאה נוספת והעמקה

שינה מעודדת שינה ועייפות גוררת עייפות. את מציינת שהוא עייף בערב וככל הנראה את מפספסת את חלון השינה שלו. תנסי להקדים את ההרדמה ללילה. מעבר לכך כל עוד לא בוכה ודורש משהו ספציפי אלא מעסיק את עצמו אין צורך להתערב. אם הוא ישן ממוצע של 12 שעות ביממה אז הכל בסדר. כל עוד נרדם לשנת צהריים בכיף ולא נאבק בזה אין צורך לוותר לו על שינה זו. למרות שהוא בגיל שעשוי להתחיל לוותר עליה.

26/01/2020 | 10:12 | מאת: נועה

תודה רבה על התגובה המהירה. אילו לא הייתי מעירה אותו בבוקר לגן אכן היה ישן באזור ה-11-12 שעות. מכיוון שאני חייבת באיזשהו שלב להעיר אותו, הוא ישן כרגע כ-10 שעות. ניסיתי גם בעבר לשים אותו מוקדם יותר במיטה בעבר וזה לא עבד...אבל אנסה בהחלט שוב. תודה

מנהל פורום ייעוץ שינה לתינוקות