התעוררויות רבות בשנת צהריים

דיון מתוך פורום  ייעוץ שינה לתינוקות

25/12/2018 | 19:54 | מאת: אביגיח

בס"ד היי אני בעלת משפחתון. יש לי תינוק בן 11 חודש אצלי חצי שנה.היה בוכה במשך כל שנת הצהריים- כשעתיים.כעת נרדם למשך שעה ובתוכה מתעורר כל 10 דק בבכי וחוזר לישון כשלא רןאה אותי.אם רואה מתגבר הבכי..בבית ישן שעתיים בוקר ושלוש שעות צהריים לדברי האמא ולא מתעורר באמצע.אצלי ניסיתי הכל- בקבוק.שקט.טלויזיה.עם/בלי אור.ליד הילדים.על מזרן/עגלה/לול... אותו סיפור.מה עושים?? הוא בסלון לידי כי מעיר את כולם מהבכי...תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

אם את אומרת שכשלא רואה אותך חוזר לישון. תשתדלי שלא יראה אותך בזמן זה ותראי אם זה עוזר. מעבר לכך יכולות להיות סיבות נוספות כמו ביעוטים. את מנסה כל מני דברים ובסופו של דבר זה כנראה יותר מבלבל אותו. קחי בחשבון שלוקח 20 דקות של מונוטוניות ע"מ שירגע וירדם. תבחרי דבר אחד ותהיי עקבית לפחות 20 דקות אפילו אם בוכה (להרגיע ולהחזיר מיד ולא להחליף את שיטת ההרדמה שבחרת). לאחר 3 ימים כאלה הוא יתרגל וילמד. דבר נוסף חשוב לבדוק אם הוא ישן לפי חלונות השינה שלו ולא מפספס אותם מה שיגרום לקושי בהרדמות התעוררויות מרובות ויקיצה מוקדמת.

26/12/2018 | 22:34 | מאת: אביגיל

בס"ד תודה על המענה המהיר. כרגע הוא נרדם כעבור כמה דקות של בכי מקטר..ואני עקבית בשיטה ההרדמה היא בלול לידי ללא עזרה.הבעייה היא כשמתחיל להתעורר נניח 20 דק אחרי ההרדמה בכל רבע שבע בבכי הסטרי.אני פשוט נמנעת משיראה אותי.השאלה האם ייתכן שבבית ישן בלי ההתעוררויות האלה? ואם זה רק אצלי ממה זה יכול לנבוע? הוא חייכן ומראה אליי חיבה אז אני מאמינה שזה לא רתיעה ממני.וכן מכיר את הבית כבר.והאם זה נכון לא לגשת כשבוכה כשמתעורר?

אפשר להמתין דקה של בכי לראות אם ירגע בעצמו ואחרי דקה לגשת ולהרגיע. חשוב לברר איך הזמן והשינה שלו בבית ולבדוק אם יש משהו שונה שמפריע לו.

מנהל פורום ייעוץ שינה לתינוקות