ייעוץ שינה לאחת התאומות

דיון מתוך פורום  ייעוץ שינה לתינוקות

27/03/2017 | 10:11 | מאת: מולי

שלום יש לי 2 תאומות בנות 4 שנים ו8 חודשים בנוסף לתינוקת בת שנה. התאומה השנייה מתעוררת בלילה וקוראת לנו , כל פעם יש לה תירוץ אחר. אנחנו אמרנו לה לא לקרוא לנו אלא אם יש משהו דחוף אז היא ממציאה תירוצים לפעמים הבטן כואבת הגרון כואב וכו'. ואנחנו נאלצים להענות לה כדי שלא תעיר את אחיותיה אבל זה ממש מתיש הוא מתעוררת בממוצע פעמיים בלילה התאומה הראשונה לא מתעוררת בכלל. אנחהו לא יודעים מה לעשות. ניסינו לא להיענות היא מתחילה לצרוח ומעירה את כולם . ניסינו לשים אותה בחדר אחר וזה גם לא עזר. נא את עזרתך.

לקריאה נוספת והעמקה

ניסיתם לתת לה זמן אימא/אבא אישי רק לה? (לכל אחת מהן בנפרד) עושה רושם שחסר לה ולכן מחפשת "תירוצים" להשאיר אתכם אתה. בנוסף אם אפשרי שאחד מכם יישאר אתה בחדר עד שנרדמת, ללטף עד שנרדמת אבל להבהיר לה שלא מדברים עכשיו אלא הולכים לישון ואתם אתה עד שתירדם

29/03/2017 | 17:11 | מאת: molmol

אנחנו יושבים אצלהן בחדר לפני שהן הולכות יושנות ואין בעיה בעת ההירדמות..הבעיה היא בליילה.אמת כמעט לא מבלים איתן כל אחת לחוד..

לילות ראשונים יכולים להיות קשים. עכשיו"מ להקל עליכם נסו בסוף שבוע. כשמתעוררת בלילה עושים אותו דבר שעושים כשמרדימים אותה בערב. אפשרות נוספת להכין טבלה של "מטלות/משימות" כמו מתלבשת לבד, אוכלת יפה עם כפית, אוספת צעצועים, ישנה כל הלילה בלי להתעורר. ולתת כוכב (מדבקה) על כל פעילות שעושה. כשמגיעה למס' מוסכם של כוכבים מקבלת מתנה קטנה או פרס או אפילו חיבוק ונשיקה או זמן אישי עם אימא ואבא וכו'....... לעשות כמובן טבלה לכל אחת מהבנות.

מנהל פורום ייעוץ שינה לתינוקות