קנדידה - הופעת גוש בנרתיק

דיון מתוך פורום  קנדידה - פטריה בנרתיק

01/06/2019 | 03:37 | מאת: Loli

היי . אני סובלת זמן רב מקנדידה בנרתיק. כל התופעות לוואי אני כבר מכירה, גרד מטורף, הפרשות שדומות לקוטג׳, ריח רע, צריבה, כאב, הכל. לאחרונה לקחתי פרובוטיוקה וחומץ תפוחים לאחר שטיפולים מהרופא הפסקתי ללכת, זה לא עזר לי יותר, חזר לי אחרי כמה ימים בודדים וזה היה מייאש אותי. הבנתי שקנדידה זה תזונה וניסיתי לשמור והאמת פחות כאב לי והצלחתי לקיים יחסי מין , היא עדיין הייתה קיימת הרגשתי אותה.. אבל לא התייסרתי. לענייננו, בשבוע האחרון הגירודים התחילו עד רמה מוגזמת, הפרשות תמידיות, וביומיים האחרונים אני נוגעת ומגרדת ויוצא לי להכניס מעט את האצבע, ואני מרגישה כמו גוש/בלוטה בתוך הפות ממש בהתחלה קצת קשה לי לתאר אני מצרפת תמונה מגעילה/מביכה אבל המסקנות הרגו אותי. מה זה? שורף לי ומעיק לי.

לקריאה נוספת והעמקה

לגבי הגוש שאת מרגישה - זה מצריך אבחון בבדיקה. אכן התמונה שאת מתארת מתאימה לקנדידה עקשנית אך לפני הכל רצוי גם לשלול גורמים אחרים ע"י משטח מהנרתיק (לרוב הרופאים לא עושים אך במקרה עקשני כמו שלך - רצוי) ובדיקת STD (מחלות המועברות בדרכי מין) בשתן. תזונה אכן יכולה לעזור אך היא בלבד לא תחסל את הקנדידה. במרפאתנו, אנו משלבים טיפולים ייחודיים לנרתיק (כגון אוזון והיפרתרמיה) עם טיפול במערכת העיכול. זאת במיוחד במקרים עקשניים כמו שלך שלא מגיבים לתרופות הרגילות. את מוזמנת לפנות למרפאתנו.

05/06/2019 | 08:42 | מאת: לולי

היי, הייתי אצל רופאת נשים בקופת חולים שלי היא עשתה לי משטח בטענה שאני מרגישה גוש, ואמרה לי שאין לי שום דבר מה שהיא רואה זה הפרשות ותופעות של פטרת. חייבת לציין שאני ככה כבר כמה שנים. ובשבוע האחרון אני לא יכולה לקיים בכלל יחסי מין יש תחושה מטורפת של שריפה ברמה שאי אפשר לגעת במקום, שורף לי מאוד אני עם מטליות מהולות במים קרים, איך אני יוצרת איתכם קשר? והאם טיפולכם לקנדידה הוא מעמיק ומעלים אותה ? אני כן יודעת שחובה לשלב תזונה כי מזה היא חיה

מנהל פורום קנדידה - פטריה בנרתיק