חיידק במערכת העיכול וכאבים באשכים. יש קשר?
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. האם הגיוני שחיידק (הליקובקטר פילורי) שנמצא במערכת העיכול יגרום לכאבים באשכים???? יש דבר כזה?? נראה לי הזוי. תודה על ההתייחסות.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, כאבים או מחלות של מערכת העיכול התחתונה יכולים להקרין לאשכים. במקרה שלך מדובר על חיידק שיושב במערכת העיכול העליונה - גבוה מאוד. לא מוכר לי קשר בין חיידק זה לכאבי אשכים. בברכה, ד"ר רענן טל