בעיה בזרע
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 18 ובחודשים האחרונים שמתי לב שביציאת זרע לאחר אוננות יוצא קצת זרע, ממש קצת והוא יוצא חלק נוזלי שקוף וחלק בצורת גושים שקופים ולבנים מאוד סמיך וצמיגי. אני מאונן פעמיים ביום בדרך כלל ויש לציין שהזיקפה לא לגמריי 100 אחוז, אולי 90. מה זה אומר? יש לציין שאני מאובחן עם וריקוצלה דרגה 1. עברו שנתיים-שלוש מאז האבחון
שלום רב, שינויים בזרע (מרקם, כמות, צבע, ריח וכד') עשויים להיות ממספר סיבות. למשל - זיהום בדרכי הזרע, תרופות מסויימות וכו'. כדאי לפנות לאורולוג לברור הנושא. הברור כולל לרוב: תשאול בדיקה גופנית של אברי המין ולעיתים של הערמונית (בלוטה המייצרת כ- 30-40% מנוזל הזרע) בדיקות עזר - למשל בדיקת זרע, בדיקה לאיתור זיהומים בדרכי הזרע וכו'. וריקוצלה אינו גורם ידוע לשינויים בזרע. בברכה, ד"ר רענן טל