צבא
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר רענן טל רציתי לדעת האם אפשר לשרת ביחידת הצנחנים עם וריקוצלה? האם ידוע לך על סכנה של צניחות עם וריקוצלה? ואם יוחלט שאני צריך לנתח את הוריקוצלה האם לאחר הניתוח אפשר יהיה לשרת בצנחנים?
וריקוצלה אינו כרוך בהגבלות כלשהן מבחינת הפעילות הגופנית. אין בעיה לצנוח או לבצע פעילות חריגה אחרת - כאשר יש וריקוצלה. עם זאת, ההחלטה לגבי שיבוצך היא בידיי צה"ל. כאשר מאובחן וריקוצלה - מצויין הדבר בסעיף ליקוי מתאים. לעיתים מחליטה הועדה הרפואית גם להוריד פרופיל, מנסיוני לרוב ל- 82. בתקופה שמייד לאחר הניתוח - כמובן שלא תוכל לבצע פעילות חריגה. לרוב לאחר 3 חודשים, מעדכן צה"ל את הפרופיל הרפואי ואין הגבלות בפעילות בשל העובדה שעברת ניתוח וריקוצלה. לפרטים נוספים, מלאים יותר ומדוייקים יותר - מומלץ לפנות ללשכת הגיוס. בברכה, ד"ר רענן טל