נפיחות באשך
דיון מתוך פורום וריקוצלה דליות בוורידי האשכים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 25 גיליתי היום נפיחות באשך ימני ( חדש ) ללא אודם וללא כאב רק תחושה עמומה. עם קשר או בלי קשר החל מהחג אני משלשל. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפי, כל שינוי במרקם האשכים, ביחוד בגבר צעיר דורש התיחסות רצינית. יתכן ומדובר בממצא פשוט לטיפול שאינו מדאיג - אך יתכן ונדרש טיפול דחוף. הייתי ממליץ לך לפנות מחר לרופא המשפחה ולהבדק. הוא יוכל לקבוע את דחיפות העניין ולהחליט אם אתה זקוק לבדיקת אורולוג דחופה או לסונר (אולטראסאונד) אשכים באופן דחוף. בוודאי כדאי להבדק בדחיפות כאשר מדובר בממצא חדש. בברכה, ד"ר רענן טל