בבקשה, קחו אחריות ותבררו היטב!
דיון מתוך פורום חיסונים לילדים - משרד הבריאות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני חולת קרוהן, קראתי מס' תשובות שאתם עונים כאן: "תפנו לרופא המטפל.." הרופא המטפל אומר שהמערכת החיסונית שלי לא מאפשרת שהילדים שלי יקבלו חיסון "שתי טיפות". הבנתי. אבל תסבירו אתם! מה יהיה עם הילדים שלי שלא יקבלו חיסון? האם הם יכולים להידבק ב"נגיף הפראי"? המשרד שלכם צריך לדאוג לכולם! תודה
אם הרופא המטפל קבע שצריך להמנע מהחיסון - כך צריך לעשות. אם הילדים לא יקבלו את החיסון כעת הם עדיין מחוסנים מחיסוני העבר. אם הם יידבקו בנגיף המוחלש הם לא יחלו, אין שום סכנה, הם יפתחו נוגדנים נגדו. לכן עדיף לגיף המוחלש מאשר לנגיף הפראי והסיבה שמרד הבריאות מבצע את מבצע החיסון זו בדיוק המטרה- לדאוג לכולם! בברכת בריאות ושנה טובה