יש לי הרגשה לא טובה במישוש
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 36 ויש לי הרגשה לא רגילה במישוש. הרופא לא היה החלטי ושלח אותי לאולטרה סאונד, אחרי 4 דקות של בדיקת אולטרה סאונד נאמר לי שהכל בסדר, אני מכירה את הגוף שלי ומרגישה שמשהו לא בסדר, ביקשתי לעשות ממוגרפיה ולא נתנו לי - מה עלי לעשות ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליטל אם יש לך עדיין תחושה שמשהו לא תקין, הייתי ממליצה לך על בדיקת אולטרה סאונד שד אוטומטי ועל בדיקה חוזרת אצל כירורג שד . ממוגרפיה לרוב אינה יעילה מספיק בגיל שלך
תודה דר רופא אבל מה זה אולטרה סאונד אוטומטי?