כאבים בשד ושינוי צורת הפיטמה
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 26, אחרי ההנקה של בני לפני כ4וחצי שנים השתנתה לי צורת הפיטמה בשד ימין, קצת נפוח בצד אחד לעומת הצד השני של הפיטמה. נוסף על כך יש לי מידי פעם כאבים בשד, בעיקר בצד שקרוב לבית השחי. הייתי אצל כירורגית לפני כמה חודשים והיא לא מצאה כלום בבדיקה ושלחה לאולטרסאונד בגלל הכאבים. האולטרסאונד יצא ב"ה תקין אבל אני לא רגועה וכל פעם שכואב אני בסרטים. יתכן שאלו כאבים שבאים בזמני ביוץ או לפני מחזור אבל אני לא בטוחה שרק אז. מה אני יכולה לעשות בשביל להיות בטוחה שהכל בסדר? איך בודקים בדיקה ידנית את השד? תודה רבה
שלום התלונה שאת מתארת היא שכיחה מאד - כאב בשד ובד"כ אינה מדאיגה אין בדיקה שיכולה לתת לך תשובה של 100% אך US שד שבוצע באופן יסודי אמור לתת למענה מספק לאישה בגילך.