סיבה לדאגה?
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 27, אם ל2 בנות מקסימות, בריאה בדר"כ. לפני כשנה עברתי ניתוח להגדלת חזה ומאז הופיע לי מין גוש מתחת לחזה שרופאת כירורגית שד טענה שזה כתוצאה מהניתוח- תפר על רקמת השד ושאני צריכה ביקורת כל חצי שנה. אך ממש לאחרונה הופיעו לי כאבים באזור בית השחי. כשאני נוגעת יש מין גוש שמזכיר יותר כאב שרירים כשלוחצים עליו. האם יש סיבה לדאגה? ללכת להיבדק שוב? ייתכן כי כאב שריר ממש מלווה בכאב חד? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
לא נשמע שיש מקום לדאגה. אולטרסאונד של השד יכול להועיל. במידה ותקין המשיכי להיות במעקב כירורג שד