גוש בשד
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 23 בהריון שבוע 34 לפני כחודש נבדקתי אצל כירורג שד שאמרה שהכול תקין לפני מס ימים התחלתי להרגיש גוש בשד שמאלי ממש מתחת לבית שחי הלכתי עוד הפעם לכירורג שד אחר שבדק אותי ו אמר שזה לא נורא זה רק גודש ונתן לי הפניה לאולטראסאונד ואמר שזה רק בשביל השקט הנפשי שלי ואני רוצה להוסיף שהגוש כואב קצת שאני נוגעת בו האם יש סיבה לדאגה ? יש לי תור רק בעוד שבועיים יש משהו שאני יכולה לעשות במקביל ולא לבזבז זמן ? הנא אמר שגוש בשד מתחת לבית שחי זה מאוד ידוע בהריון
גילי, את יכולה להיות רגועה. שכיח בתקופת ההריון המתקדם לחוש במלאות, גודש, וגושים בשדיים.אכן אולטרסאונד של השד יכול לאשש שמדובר במימצא לא מדאיג ואני בהחלט מסכים עם הכירורג שלך.