ביקשתי בדיקת שד כי אבי נפטר מסרטן
דיון מתוך פורום גילוי מוקדם של סרטן השד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 42, אבי חלה בסרטן בכבד ונפטר (לפני שנתיים). 1. האם יש קשר ואני בקבוצת סיכון לסרטן כלשהו או לסרטן השד ? 2. ביקשתי להיבדק וכאשר הגעתי לבדיקה, הרופה רק בדק ע"י מישוש, האם זה מספיק ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיוון, סרטן כבד אצל אביך אינו מעמיד אותך בקבוצת סיכון לחלות בסרטן שד או שחלות. לשאליתך השניה , בדיקת מישוש לבד בגילך אינה מספקת , הייתי מפנה אותך לבדיקות הדמיה אולטרה סאונד ואולי גם ממוגרפיה לפי מבנה השד שלך.