אוסטופורוזיס - סיבה והריון

דיון מתוך פורום  בעיות הורמונליות ומחלות עצם מטבוליות - אוסטיאופורוזיס

25/06/2026 | 18:23 | מאת: אסתי

אני בת 32 עם אוסטופורוזיס - ירכיים תקין עמו"ש מותני - נמוך . אני עם אנקילוזינג ספונדליטיס ואנדומטריוזיס - לוקחת גלולות ויזאבל על בסיס פרוגרסטרון בלבד אני בלי ווסת כבר 3 שנים . הראומטולוג טוען שזה יותר בגלל המחלה הראומטית כי אם היה בגלל הגלולות היה צריך להיות ירידה כללית .האם זה נכון? בנוסף , האם עלי לגשת לברור אנדוקרינולוגי למרות שהסיבות ברורות . ובדיקות דם של בלוטת התריס תקינות? ושאלה נוספת - איזה יעוץ עלי לקבל לפני הריון נוסף?

מנהל פורום בעיות הורמונליות ומחלות עצם מטבוליות - אוסטיאופורוזיס