אוסטופורוזיס - סיבה והריון
דיון מתוך פורום בעיות הורמונליות ומחלות עצם מטבוליות - אוסטיאופורוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 32 עם אוסטופורוזיס - ירכיים תקין עמו"ש מותני - נמוך . אני עם אנקילוזינג ספונדליטיס ואנדומטריוזיס - לוקחת גלולות ויזאבל על בסיס פרוגרסטרון בלבד אני בלי ווסת כבר 3 שנים . הראומטולוג טוען שזה יותר בגלל המחלה הראומטית כי אם היה בגלל הגלולות היה צריך להיות ירידה כללית .האם זה נכון? בנוסף , האם עלי לגשת לברור אנדוקרינולוגי למרות שהסיבות ברורות . ובדיקות דם של בלוטת התריס תקינות? ושאלה נוספת - איזה יעוץ עלי לקבל לפני הריון נוסף?