תוצאות בבדיקות דם לבלוטת התריס
דיון מתוך פורום בעיות הורמונליות ומחלות עצם מטבוליות - אוסטיאופורוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב פעילות יתר של בלוטה נערכו ב.דם thyroglobin ab ערך 1.4 anti thyroglobin peroxid ערך 1300 thyroglobin ערך 101 האם לפי הבדיקות ישנה בעיה בבלוטה? האם צריכה לדאוג שיש גידול?
שלום רב. הבדיקות הרשומות בפניתך- לא משקפות פעילות הבלוטה. מה הן תוצאות בדיקות TSH, FT4, FT3? בברכה, דר ילנה סיגל
בדיקות T3 10.8 TSH 0.015 T4 23.8 שקיעת דם 22 וטרם התקבלו תשובות מיפוי האם מצריך טיפול תרופתי או יכול להעלם לבד
שלום רב. ישנה פעילות יתר של בלוטת התריס. אבחנה מבדלךת היא מחלת גרייבס (דורשת טיפול תרופתי), או דלקת וירלית בבלוטה (חולפת לבד במשך מספר שבועות). אין לי אפשרות לקבוע אבחנה דר הפורום. נא לפנות לרופא, לבצע בדיקות שהרופא יחליט, ואז יהיה אפשר להחליט על צורך בטיפול. בברכה, דר ילנה סיגל