האם יש הבדל בין התרופות הללו?
דיון מתוך פורום בעיות הורמונליות ומחלות עצם מטבוליות - אוסטיאופורוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מלפני כחודש אני משתמש בטסטומקס ג'ל (בהמלצת אנדוקרינולוג). אציין שאני לא חש כל שיפור, ובכל המובנים. (בדיקות דם אני אמור לעשות בעוד חודש) האם זה תקין שאין שיפור בהרגשה ובתפקוד? והאם יש הבדל בין טסטומקס לאנדרוג'ל? ואם לחדד את השאלה, ובהנחה שאין הבדל ביניהם, אם אדם משתמש בטסטומקס, הוא יכול לעבור לאנדרוג'ל (ובחזרה וכדו') או שעדיף להמשיך עם אותו תכשיר בדיוק? (אם יש עדיפות לאותו תכשיר ארכוש אותו בבית מרקחת שמחזיק את אותו תכשיר) תודה
שלום רב, א. יש לעשות בדיקות דם ולהבין האם חל שיפור מעבדתי, ב. אתה יכול להשתמש ב-Testomax אן בAndrogel, צריך להתייחס למינון הטסטוסטרון היומי המומלץ. ג. אני לא חושבת שלהחליף כל פעם את התכשיר זה רעיון טוב. תבחר תכשיר כלשהו ותמשיך בו. ד. לגבי הערכת אפקט- יש לדון עם רופא המטפל. בברכה, דר ילנה סיגל