בלוטות הסידן לא מייצרות סידן
דיון מתוך פורום בעיות הורמונליות ומחלות עצם מטבוליות - אוסטיאופורוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי דר חייב התייעצות דחוף אחי יש לא בעיה נראה לי שהיא דיי נדירה הבלוטות של הסידן לא מייצרות סידן הוא לוקח מלא מלא כדורים וגם זריקה יום יומית חייב להבים האם יש אפשרות לעבור איזה ניתוח או השתלה של הבלוטות האלה ?? אשמח אם יצרו איתי קשר זה ממש לא חיים ככה אודה להתייחסות
שלום רב, לפי מה שהבנתי- יש לאיש חסר ביצירת הורמון בלוטת יותרת התריס, שמאשן משק סידן. טיפול לבעיה זו- כדורי סידן וויטמין אלפא D3, ובמקרים מסוימים- זריקות הורמון הפהרהתירואיד. בברכה, דר ילנה סיגל
הבלוטות שלו לא מיוצרת בכלל סידר הבנתי שזהו מקרה נדיר השאלה שלי האם יש אפשרות לבצע ניתוח או השתלה ? הוא כל יום שותה מלא כדורים וגם מזריק כל הסידן שהוא לוקח בכדורים יוצא בשתן