לגבי ניתוח פזילה ולייזר בעיניים
דיון מתוך פורום פזילה ועין עצלה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני עתיד לעבור ניתוח פזילה בעוד כחודש ימים שכחתי לשאול את המנתח מה הדין לגבי הסרת משקפיים בלייזר לאחר שעוברים ניתוח פזילה (כמובן לא באותו טווח זמן) האם הפזילה עלולה לחזור? אם יש סכנות או הגבלות כלשהן ולגבי עדשות האם אפשר לשים לאחר הניתוח במידה והכל יוצלח בניתוח אחד
שלום רב! אני ממליצה לבצע קודם את ניתוח הלייזר ורק לאחר מכן את ניתוח הפזילה. בהצלחה! ד"ר יגב רונית
(מספר מקשר)
ד"ר יגב רונית