לגבי ניתוח פזילה ולייזר בעיניים

דיון מתוך פורום  פזילה ועין עצלה

18/06/2026 | 17:17 | מאת: אלון

היי אני עתיד לעבור ניתוח פזילה בעוד כחודש ימים שכחתי לשאול את המנתח מה הדין לגבי הסרת משקפיים בלייזר לאחר שעוברים ניתוח פזילה (כמובן לא באותו טווח זמן) האם הפזילה עלולה לחזור? אם יש סכנות או הגבלות כלשהן ולגבי עדשות האם אפשר לשים לאחר הניתוח במידה והכל יוצלח בניתוח אחד

שלום רב! אני ממליצה לבצע קודם את ניתוח הלייזר ורק לאחר מכן את ניתוח הפזילה. בהצלחה! ד"ר יגב רונית

מנהלי פורום פזילה ועין עצלה