פזילה פנימה עם הרחבת אישונים

דיון מתוך פורום  פזילה ועין עצלה

06/05/2026 | 11:25 | מאת: סייעת בצהרון

שלום רב! ראיתי בעין שמאל פזילה פנימה עם הרחבת אישונים היום הייתי אמורה להיות אצל רופא עיניים ילדים ולא קבלו אותי היום אצטרך לנדוד לירושלים ביום ראשון. השאלה האם אני צריכה להתחיל לצרוח הבנתי שפזילה פנימה בכזה גיל מצריך בירור עמוק יותר? האם אורטופטיסטית יכולה להכניס טיפות עיניים בקופת חולים? תודה רבה

שלום רב! עלייך פשוט להיבדק (ולא לצרוח). אורטופטיסטית בקופת חולים יכולה לזלף טיפות -אם הרופא המנהל נותן אישור. כל טוב ובהצלחה! ד"ר יגב רונית

מנהלי פורום פזילה ועין עצלה