עין עצלה מולד חלק מתסמונת

דיון מתוך פורום  פזילה ועין עצלה

28/08/2019 | 20:06 | מאת: איילה

בת 25. עין שמאל עצלה מלידה. (הPtosis חלק מתסמונת גנטי שיש לי). שני שאלות אני מרכיבה משקפיים בשיעורים באונ' - רק באופן חלקי עוזר (לא הרבה). מרגישה שיש ירידה קלה של הראייה (בעיקר בעין שמאל) עם השנים - זה הגיוני? קורה בעין עצלה או שאמרו להיות סטטי? האם עובדה שאני מאמצת את העיניים (בייחוד שלא מרכיבה משקפיים רגיל - אם אין לוח) האם זה פוגע בעיניים שלי? קרתי ברפרוף כאן שיש דרך לשר עין עצלה - האם ניתן בכל גיל? האם ניתן גם במקרה שלי שPtosis חלק מתסמונת? זה דרך הקופ"ח? (=מה המחיר)? האם כמעט לכולם זה עובד? (כמובן אין 100% אך האם זה קרוב מאוד?) תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

איילה שלום בדרך כלל חדות הראייה המיטבית בעין עצלה נשמרת. ירידה בראייה יכולה לנבוע משינוי במספר ( שינוי במשקפיים .....) ואם זה לא משפר אז כדאי לבדוק העיניים. “אימוץ העיניים” אינו גורם לנזק. כיום ניתן לשפר את הראייה בעין עצלה במבוגרים ע״י שיטה חדשנית ולא פולשנית הנקראת נוירוויזן והיא שיטת תרגול המעוררת את הנוירונים במרכז הראייה במוח לראייה טובה יותר, ועל ידי כך מתקבל שיפור בחדות הראייה הראייה המרחבית ( תלת מימדית) והראייה הניגודית. השיפור הינו בכ 85%. ונעשה במסגרת פרטית. באם תרצי לשקול, ניתן לקבוע בדיקת התאמה בטלפון *3122 ברשת עיניים. בברכה, דר׳ ליכטר.

29/08/2019 | 22:10 | מאת: איילה

איפה זה מתבצע? מה העלות? ה-85% הכוונה 85% שיפור? האם יהיה שיפור בכל המקרים או יש מקרים שלא יהיה שיפור? האם רופאי עניים רבים מכירים את השיטה? (במידה וארצה לשאול עליו בביקורת הבא אצל רופא עיניים - הוא ידע על מה אני מדברת)? (כלומר לשאול מה דעתו לאחר שהוא סדק אותי יודע את הנתנונים שלי). שהייתי קטנה לא הייתי צריכה משקפיים כלל לאחרונה צריכה ללוח - עין ימין רואה בערך רגיל עין שמאל מטושטש (בדיקה ידנית שלי בשיעורים). משקפיים - המספר שלי השתנה מעט תוך שנה (ועין שמאל שלי פחות טוב) - האם הגיוני שיהיה שינוי בגיל צעיר (זה לא קורה לרוב בגיל יותר מאוחר)

מנהלי פורום פזילה ועין עצלה