כדור זאלדיאר השימוש בו והאם יש בו תופעות לוואי
דיון מתוך פורום תופעות לוואי בטיפול התרופתי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנו כדור אני נוטל כדור גלוקמין לסכרת וכדור זאלדיאר נגד כאבים בימים האחרונים יש לי ירידת סוכר חזקה האם זה כשור לנטילת שתי התרופות ביחד? ומה אני אמור לעשות בנושא?
לקריאה נוספת והעמקה
התכשיר זאלדיאר מכיל את החומרים הפעילים paracetamol ו-tramadol. דיווחי היפוגלקמיה (ירידה ברמות הגלוקוז בדם) דווחו במהלך הטיפול בתרופה tramadol (בעיקר ב-30 יום הראשונים לטיפול). מצב של היפוגלקמיה יכול להיות מסוכן ולכן יש לפנות לרופא בהקדם על מנת להיוועץ עמו בנוגע להמשך הטיפול.