שתי שאלות לרופאה ?????????
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
1 האים מכשיר בתי של לחץ דם בתי הוא אמין כמו קופת חולים 2 האים ילדים סובלים מחלוק הלבן שעושים בדיקת לחץ דם במכשיר בתי תקין בקופת חולים עולה הלחץ דם
לקריאה נוספת והעמקה
לפי סדר השאלות: 1. מכשירים ביתיים למדידת לחץ דם יכולים להיות אמינים בתנאי שבודקים שהם מכוילים בפרקי זמן קצובים. המכישירם של הקופות או מוסדות בריאות עוברים קורת תקופתית ולכן כל כמה זמן שווה לבדוק ערכי לחץ דם בקופה וגם במכשיר ביתי רצוי באותו זמן( לקחת בתיק את המכשיר למרפאה ולבדוק במכשיר הביתי מול זה של הקופה/מרפאה) 2. ילדים בהחלט ואפילו יותר ממבוגרים נוטים לסבול מיל"ד של "החלוק הלבן"