דלקת חוזרת פעם 3 לבן שנתיים אחרי אולטראסאונד תקין
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שוב חום שוב אנטיביוטקה פעם 3 הדלקת חזרה ב9 חודשים לאחר שנמצא תקין האולטראסואנד כליות הופננו ליעוץ נפרולוגי דאגה רבה בליבנו זה בן לכן הדאגה כפולה למה בנות זה נפוץ אבל בנים קצת פחות מה צריכים לצפות לו מה השלב הבא שצריכים לעשות יש ריפוי לדבר הבא מה סדרת בדיקות שתהיה מומלצת ושיטות ריפוי על מנת שבננו לא ינזק חס וחלילה נשמח לתשובה מפורטת מה מצפה לנו
לקריאה נוספת והעמקה
רצוי באמת לקבל את היעוץ הנפרולוגי בהקדם ולהחליט על המשך ברור כולל ציסטורפיה ועוד אבל צריך לראות את כל הנתונים ואז
עשינו בדיקת תפקודי כליות לבן יצאו תקינים ברוך השם מה הלאה עושים עוד מיפוי כליות?