תודה על הטיפול

דיון מתוך פורום  מכשירי שמיעה ושיקום שמיעה

13/05/2013 | 21:05 | מאת: ירדנה

תמר תודה לך , אתמול התקשרו מאודיולוג'יק והזמינו אותי להיום.הבנתי שהעברת להם את דברי. כרגיל משה קנטור וכל הצוות שלו נהדרים מלאי התחשבות, אדיבים ומנומסים.היום מיד החליפו לי את המכשיר לאחר,שהוא גם דיגיטלי. חני הקלינאית שמה לי אותו ,וממש כמעט עולם אחר ,בקשתי בלי תוכנות ,בלי תחכום, בלי הzen, וקולי נשמע לי יותר טבעי.וגם קולם של האנשים נעים יותר אחזור אליהם בעוד שבועיים לראות מה קורה . רציתי להודות לך על עזרתך ותודה גם לאודיולוג'יק על שעזרו לי מיד והחליפו לי את המכשיר ,חג שבועות שמח לך ולבני ביתך.

09/06/2013 | 21:10 | מאת: ירדנה

לפני כ3שבועות כתבתי לך שמאודיולוג'ק פנו אליך אחרי שאת הפנית אליהם את דבריי .ובכן הייתי שם ,החליפו לי מכשיר במכשיר . האמת שיש בעיה עם הדיגיטלי .מדוע חברת שטיינר החלה לספק אותם במקום המכשיר האנלוגי ? גם החדש לא נוח לי, הקליניקאית חני נהדרת וכך כל הצוות של אודיולוג'ק בראשם משה קנטור.כל התובנות שהוכנסו . אינן מתאימות לי כמעט כל שבוע עד שבועיים חזרתי אליהם , כי אני מטפסת על קירות ואני רוצה מכשיר שאשמע , שאוכל להמשיך בעבודתי שזה עם לקוחות ניסינו להוציא את התוכנות אחרי הרבה בקורים נשארה רק תוכנית "תוכנית ראשית " בכל פעם מסרתי שלא טוב לי גם עם המכשיר השני,יש לי הרבה רעשים , הדבור נשמע חורק , כל מי שעומד קרוב לידי שומע צפצוף , ,גם כשאני כמעט מקרבת את היד לכוון האוזן הצפצוף חזק מאוד , לדוגמא כדי להמחיש לך מה אני מרגישה. בחורה שמרטה לי את הגבות בגבה השמאלית לכ הנחת יד וכל התקרבות שלה לידי ,המכשיר השמיע רעש נוראי , כך היא גילתה שיש לי מכשיר ואני סגרתי אותו כדי שתגמור את המריטה , את מסכימה איתי שזאת הדרך. בשבוע שעבר הייתי בפעם החמישית מאז שהחלטתיוניתן לי אישור למכשיר חדש אחרי 3 שנים . כשחני ניסתה בכל דרך לכוון תמיד הייה או זה אוזה ,כלומר כשבקשתי שתתן לי הגברה המכשיר התחיל להשמי קול עמום וצפצוף ,כשהנמיכה לא שמעתי אותה היטב . ניתן לי להבין שאם תהייה הגברה אז להשאר עם הרעש , לאחר ושתינו התעייפנו , עניתי לה שאנסה ,היא הסכימה , אבל אני חייתי בתופת ,וגם רופאת המשפחה אמרה לי , אין דבר כזה אם את רוצה כך ,אז תצטרכי לחיות עם הפרעה אחרת פה כאילו תבחרי איך למות ביריה או בתליה . תמר כתבתי למשה שאני מחזירה לו את המכשיר , שייתן לי אחר השאלה מדוע חברת שטיינר מעבירה אנשים מאנלוגי לדיגיטלי ? זה ענוי שלא מאחלת לאף אדם היום הייתי אמורה לצאת לנופש של משפ' שכולות ,לא יצאתי בגלל שהמכשיר לא נותן לי להבין שיחות לא לדבר שכל הטלפנים כמעט בני המשפחה עונים במקומי היו לי בעבר מכשירים לקח לי מקסימום שבוע עד שבועיים להתרגל , אם מישהו יגיד אחרת ,אז הוא לאזוכר , בקיצור אני רוצה מכשיר שייענה לצפיותי לא יעלה על הדעת שכך אשאר שנים עד שיהייה לי אישור לרכישה חדשה .תמר אני מבקשת עזרה או המכשיר או האוזניה או שניהם לא פועלים טוב ואני עשה הכל כדי לא להחזיר את הישן ,כי אני בעצמי רוצה לעזו לעצמי יותר מאחרים אשמח לקרוא את דעתך , בתודה מראש ירדנה ,וסליחה מראש אם הוחלפו אותיות , אין לי כוח לקרוא את שכתבתי .תודה ושיהייה לך רק טוב . ,

10/06/2013 | 12:59 | מאת: תמר גלבגיסר

ירדנה שלום, צר לי לשמוע שאת סובלת כל כך. אני מפנה את הפנייה שלך לאודיולוג'יק על מנת שימשיכו לנסות לסייע לך בכל דרך. ולגבי המכשירים האנאלוגיים: אין לחברת שטיינר מדיניות של העברת הלקוחות ממכשירים אנאלוגיים לדיגיטליים. זה דבר שקורה בכל העולם, כי היום מתאימים כמעט רק מכשירים דיגיטליים, על כל יתרונותיהם. ידוע וברור שישנם אנשים שהתרגלו בעבר לשמוע עם מכשירים אנאלוגיים ולהם המעבר לדיגיטליים הוא קשה. לכן, בשטיינר במשך זמן רב, ניסינו לשמור מלאי של מכשירים ישנים כאלה לטובת הלקוחות שממש זקוקים להם, אולם יש להבין כי הייצור שלהם בחברות בחו"ל, כבר נפסק לפני מספר שנים. לאחרונה שטיינר החלו לייבא מכשירים אנאלוגיים של חברה אחרת במטרה לתת פיתרון לכל אותם אלו הזקוקים עדיין למכשירים האנאלוגיים.

06/07/2013 | 00:43 | מאת: ירדנה

שלום לך תמר, בזמנו כתבתי לך ,אבל צרותי לא נגמרו. האם באמת יש לתת למאדם שיתרגל למכשיר הדיגיטלי ,כי כל השנים הייה עם האנלוגי, תוך כמה זמן הוחלף לי מכשיר לאחר כי לא שמעתי טוב עם שום מכשיר שניתן לי לנסות .בחברה נאמר לי שעלי להיות כמה ימים בלי מכשיר כי אני די מתוחה בגלל המצב,בקינור , כמה ימים שאני עם מכשיר "פונאק", הוא מכשיר חזק ויכול להיות לי טוב איתו.אבל אני שומעת שהוא לא מכוון , הוא נשמע לי כמו מקלט רדיו או טרנסיסטור שלא בתחנה אני נשמעתושומעת את עצמי חלש , הדיבור של האנשים לא ברורים לי ,וזה מביא אותי להיות בבית ולא בעבודה.אני לא חושבת שהמחשב יחליט בשביל האדם שהוא שומע.פניתי לרופא א.א.ג. הבין מיד את הבעיה הוא קירב את המכשיר לאוזן ,גם הוא שמע שהמכשיר חורק .אני בטוחה שלמרות שהוא חדש יש לפתוח אותו ואולי לחזק משהו שזז שם. דרך אגב האם המכשיר שאני או אחר מקבלים הם חדשים או זה יכול להיות מכשיר שהוחזר ממישהו אחר ? אני גם לא שומעת בכלל צלצול טלפון ועוד יותר מי שמטלפן.כל הלקוחות שלי מקבלים הודעה מבעלי שאני בחופשה , נסיתי לברוח למכשיר הישן,גם הוא נשמע לא טוב והייה מה לתקן,קבלתי את ההצעה שלך שאין מה לחזור וכך את ממליצה למטופלים שלך שאין לחזור למכשיר הישן.האמת שניראה לי שהצוות במכון בו אני מטופלת שנים עייפים ממני כמו שאני עייפה מכל הבקורים שם,הם נהדרים ואפשר לאמר שגדלתי איתם .אבל לאחרונה נקלעתי לברוך כזה שאני מצטערת שהחלטתי להחליף מכשיר מישן לחדש גם שהגיעה לי השתתפות מקופ"ח.תמר ,אני גרה רחוק מת"א זה אי נוחות להגיע לת"א.שטיינר אין לו מעבדות בסניפים שלו , אלא קלינא,ית המגיעים אחת לשבוע קבעו לי תור רק ליום שלישי הקרוב, זה נורא , כי זה ימים שלהתענות ,והשאלה האם ללכת לקלינאי חדש או לנסוע שוב לת"א? מה את ממליצה? ועם כל הכבוד לחברת שטיינר איך קורה שלפני שנתיים קניתי טלפון שהוא צמלצל חזק וגם נורה המהבהבת בזמן צלצול , עלה לא מעט האחראיות הייתה לשנתיים.וממשבמלאות שנתיים הוא לא מאיר בזמן המלמול לקחתי אותו מאיפה שקניתי . שיתקנו , לפני יומיים בעלי קיבל טלפון שאי אפשר לתקן שבעיה לא ניתנת לתיקון , אז איזה מכשירים הם אלה ? תמר סליחה על המגילה הארוכה שלי ,אבל חכיתי לרגע הזה כדי לכתוב לך ולספר לך מה שעובר עלי . תודה לך מראש וכל טוב לך .ירדנה

מנהלי פורום מכשירי שמיעה ושיקום שמיעה