איבוד חוש הטעם והריח
דיון מתוך פורום אף אוזן גרון - סינוסים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני חולת חסמת הריאה עם חמצן. יותר משבוע סובלת מחוסר חוש הטעם והריח. ברצוני להוסיף שעברתי ניתוח פלסטי באף לפני המחלה, לצערי נוצר חור במחיצת האף, לפי דעתי הוא גדל, יש לי דימומים מהאף שקשור גם לחמצן. האם יש טיפול כל שהוא להחזיר את הטעם והריח? מאד מודאגת בברכה אדל.
שלום, את יותר משבוע סובלת מחוסר חוש הטעם והריח. ברקע- מחלת ריאות, ניתוח פלסטי באף עם נקב במחיצת האף. יש לך דימומים מהאף שקשורים גם לחמצן. יש צורך לבדוק את הסיבה לאיבוד חוש הריח. יתכן עקב מחלה ויראלית או סיבה אחרת. יש מקום לבדיקת אף אוזן גרון ואולי גם CT סינוסים. בהמשך לכך ייבדק עניין הטיפול בברכה