תרופה הומופאטית לטיפול בהמנגיומה
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבתי התינוקת בת 4.5 חודשים המנגיומה בעלת מרכיב פנימי בלחי שמאל, באזור הפרוטיס, בגודל 7 ס"מ. נמצאה מתאימה לטיפול בדרלין לשם "המסת" פקעת כלי הדם. האם ישנה תרופה הומופאטית לטיפול בבעיה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי, אינני מכיר תרופה טובה להמנגיומה. יש שטוענים כי שתיית תה ירוק בעלת איכויות לעניין- לדעתי, לא כדאי לתת לפני גיל שנתיים וגם אז במשורה. כמובן, חשוב להגן מהשמש. עם זאת לדעתי, כדאי למרוח NARBEN GEL בשכבה דקה במשך חודש ימים ולבחון השינוי. זיכרי, עם כל האי-נוחות שבעניין, ברוב המקרים לא נותר מאום מזה עד גיל 7. כל טוב, צחי אשרוב 0544546665