צמחים או שורשים
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מאוד עצבנית וחרדתי(חרדה) כרגע לוקחת רמוטיב 250 גרם פעמיים ביום אמרו לי להוסיף או ר47 או רלקם פרו צמחים של לייף או ולריאן. באמת אני לא יודעת מה לעשות אחת מהן רפסולוגית אחת נוטורופתית. מאוד אשמח לעזרה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, שימי לב שתי האפשרויות סבירות, אם כי רק שיחה עם נטורופת או הומיאופת תסייע להכווין אותך למוצר טבעי המתאים עבורך. כמובן קיימת האפשרות לקבל טיפול תרופתי קונבציונאלי (מהפסיכיאטר שנתן לך את הרמוטיב). אני מציע להתייעץ עם אחד מאנשי המקצוע הללו ולקבל החלטה. אם תרצי נוכל לנסותצ לעזור יותר בטלפון צוות בית מרקחת מרכז הצפון בן יהודה 200, ת"א 0544242655