שאלה בנושא.

דיון מתוך פורום  העלמת ורידים ברגלים, העלמת נימים

14/01/2018 | 18:08 | מאת: שאול.

שלום רב פרופ' ניטצקי יליד 1978 עקב פקקת באזור השוק ברגל (מעל אמצע שריר התאומים) ודליות, הוצע לי לחבוש גרב לחץ אלסטית (ממפרק כף הרגל ועד לברך הרגל). קניתי (לפי מידה) ואף יישמתי. ברצוני לשאול האם ייסע וישפר את עניין הפקקת והדליות? והשאלה השנייה הלא פחות חשובה: עד להיכן אמור לחבוש את הגרב והכוונה לאזור הברך. האם עד אמצע הברך? מעל? מתחת? חשוב לציין שבתזוזות, ישיבות במשך היום הגרב נוטה טיפטיפה לרדת.. תודה רבה על זמנך ותשובותיך.

לקריאה נוספת והעמקה

האמת שכבר עניתי על השאלה אתמול ומשום מה לא הוצג.... הגרב המתאימה לך הינה גרב עד גובה הברך - מגיעה מעט מתחת לקו הברך. נקראת AD , לחץ II להניע הרגליים בעת ישיבה ממושכת. כמו דוושות. בדרך כלל גופני מסוגל לפרק את הפקקת - עד כ-6 שבועות. ממליץ לחזור על בדיקת דופלקס ורידים עמוקים ושטחיים ברגליים בעוד 3 חודשים. רק אז ניתן לבדוק מה מצב הרגל, האם יש צורך בטיפול והאם ניתן לןשפר.

16/01/2018 | 11:50 | מאת: שאול.

תודה מקרב לב על הפירוט..! האמת שהפקקת כבר נוצרה לי כבר מעל לכמה חודשים, לצערי הרב ובדגש על צערי, עקב ישיבה ממושכת על המחשב., לצערי; מכיוון שתמיד אני הוא זה שאמר לכולם לא טוב לשבת יותר מדי בלי לקום, לזוז או מבלי להפעיל את הגוף קצת.... ובסוף אני הוא זה שאכל אותה :( בכל אופן בבדיקה חוזרת זה אתה, הבנתי (שהדלקת אכן הסתדרה), אבל הפקקת עדיין לא, (נשארה כשהייתה). האם חמור ומדאיג, והאם יש מה לעשות בנידון?, כל דבר שיוכל לסייע אפילו במעט. שוב תודה מראש על זמנך ותגובותיך!! :)

מנהל פורום העלמת ורידים ברגלים, העלמת נימים