לחץ דם וחרדה ולסרטן 80 מ"ג
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ויתר לחץ דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי ד"ר,בת 50,התחלתי היום ולסרטן 80 מ"ג ואין שינוי בערכי לחץ הדם (בסביבות 160/100). שאלתי,היא תוך כמה זמן אראה שיפור.ודבר נוסף,אם אפשר לקחת גם קלונקס 0.5 מ"ג ואיך? צריך לשמור זמן ביניהם או אפשר גם ביחד.תודה הרבה
תודה על שאלתך, מטבע הדברים החלטות על טיפול תרופתי צריכות להתקבל על ידי רופא במפגש מרפאתי לאחר שסקר את ההיסטוריה הרפואית שלך, לאחר שבצע בדיקה פיזיקלית ולאחר שעבר על בדיקות המעבדה העדכניות. באופן כללי, ניתן להעלות את המינון של התרופה שאת נוטלת. המקובל היום, בערכי לחץ דם כפי שאת מתארת, הוא לתת טיפול בשתי תרופות ללחץ דם. אמנם מתח עלול להביא ליתר ל"ד , אולם כיום מקובל לתת טיפול נוגד חרדה בתרופות ממשפחת ה-SSRI(כדוגמת ציפרקלס) איני סבור כי מתן טיפול בקלונקס , תרופה עם זמן מחצית חיים מאד ארוך( 36שעות) הינו טיפול מתאים עבור. לסיכום יש לפנות לרופא המשפחה או לחילופין למרפאה נפרולוגית לאיזון לחץ הדם. בריאות שלמה יובל