ציקלופוספמיד- כדוריות דם בשתן

דיון מתוך פורום  נפרולוגיה ויתר לחץ דם

05/05/2026 | 13:35 | מאת: א.ל

היי, אני נוטל ציקלופוספמיד 100 מ״ג ליום למחלת עור אוטואימונית אחרי כשלון של עשרות תרופות. בבדיקת שתן האחרונה התגלו 35 כדוריות דם אדומות בשתן. אני מקפיד לשתות המון משום שרופא העור אמר שהתרופה יכולה לפגוע בשלפוחית. אני רואה את רופא העור רק בעוד שבועיים. האם מותר להמשיך את התרופה בינתיים או צריך להפסיק? אשמח לעזרה. המון תודה. א.

זו שאלה בתחום האורולוגי ולא הנפרולוגי. עמך הסליחה ממליץ לפנות לרופא שרשם התרופה וליעוץ אורולוגי בנושא

מנהלי פורום נפרולוגיה ויתר לחץ דם