קבלת מידע אחרי תוצאת mri
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ויתר לחץ דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי mri בטן עליונה בקשר לאבחון אנדומטריוזיס והתקבלה התוצאה הזאת : ציסטה קורטיקלית פשוטה בכלייה שמאל , גופי נוטה לצור ולפתח ציסטות יש לי גושיים בשדיים וציסטות בשחלות האם זה קשור זה לזה? האם זה מצריך אבחון נוסף ? אני בת 37
אם הציסטה קטנה (פחות מ 3 סמ), ולהבנתי פשוטה, ואני מניחה שאין הסטוריה של מחלת כליה פוליציסטית במשפחה, כנראה שאין צורך במעקב. ובכל זאת כדי להיות רגועה בדיקת הדמיה חוזרת בעוד כשנתיים.