האם ההכדורים שנוטל או ההיצירות הם הסיבה לבצקת?
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ויתר לחץ דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מאובחן עם הצירות בעורק כליה ימנית, רסטנוזיס. תפקודי כליות ול.ד מאוזנים יחסית. נוטל דופלקס, סטטינים ומדללי דם. מה מכל אלה יכול להסביר בצקות בקרסוליים, בעיקר אחרי הליכה ממושכת, אבל לא רק, כי גם שהנפיחות יורדת, היא לא לגמרי יורדת. הכדורים שנוטל? הרסטנוזיס? או שניהם??
מכל הגורמים שציינת, אמלודיפין הנמצא במשלב של דופלקס הוא גורם אפשרי. יש סיבות נוספות לבצקת ומומלץ להיועץ ברופא/ת משפחה