האם יש מקום לדאגה. כי הרופא משפחה אמר שישאל נפרולוג וקצת דאגתי.
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ויתר לחץ דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
להלן תוצאות אולטראסאונד כליות לילד בן 8. לא גבוה ורזה. האם יש מקום לדאגה? כי הרופא משפחה אמר שהוא ישאל נפרולוג בענין. בס"ד כליה ימנית 7.9 ס"מ תקין אגן הכליה בולט רוחבו 5 מ"מ אין עדות לגושים או אבנים כליה שמאלית 8.2 ס"מ תקין אגן הכליה רוחבו 7 מ"מ מעט גדוש שופכן 3 מ"מ
יש להפנות את השאלה לפורום נפרולוגיה ילדים
תודה רבה.