בסיטי ניכתב קשרית באדרנל
דיון מתוך פורום נפרולוגיה ויתר לחץ דם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לרופאה, לפני שנתיים עשיתי אולטרסאונד בטן עליונה וכליות. בפיענוח כתבו: ציסטות זעירות עם הסתידות. עכשיו עשיתי סיטי חזה וניכתב: בקע היאטלי קטן, רושם לקשרית באדרנל שמאלי. לציין שאני לוקחת כדורים נגד כולסטרול ולחץ דם. מה דעתך על הפיענוח? מה צריך לעשות? תודה רבה מראש
קשרית באדרנל יכולה לגרום להפרשת הורמונים הגורמים ליתר לחץ דם. יש לפנות לרופא המטפל עם תשובות הבדיקה לשקילת בירור הורמונלי בהתאם לגילך, מחלות הרקע ועוד
תודה רבה